Ofte stillede spørgsmål
Hvis du bestiller før kl. 12 i dag, gør vi hvad vi kan for at du modtager din bestilling i morgen. Det vil sige, at vi rent faktisk leverer til dig på under 24 timer med GLS. Dog kan der gå op til 48 timer. Alt afhængigt af fragtselskabet trafikhåndtering.
Hos FlyPro kan du betale med Visa, Mastercard, Maestro og MobilePay. Dog kan du også købe vores produkter på afbetalling igennem ViaBill. Du kan læse mere omkring dette via vores link nederst på siden under Køb FlyPro på afbetaling.
Det kan du være helt sikker på. Vores forbindelse er SSL-krypteret, dvs. ingen andre har adgang til dine kortoplysninger.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Varens stand ved returnering
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
Ecom Denmark ApS
Værkstedsgården 11, 1
2620 Albertslund
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte (indsæt kontaktinformation for relevant person/enhed i webshoppen). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Det skal vi selvfølgelig hjælpe dig med at finde ud af. Hvis du ikke har modtaget din ordre, skal du være mere end velkommen til at skrive til os på info@flypro.dk
Husk at have dit ordrenummer klar når du skriver ind til os.
Sørg for at oplade din FlyPro 100% før brug. En 25-minutters opladning giver din FlyPro 15 -20 minutters spilletid hvis du holder nogle pauser i mellem. Konstant brug af din FlyPro reducere spilletiden.
Flyvende tallerken
Når du har fået gang i din FlyPro, kan du ved at holde håndfladen under dronen få den til at svæve over din hånd. Dette kræver selfølgelig lidt træning men bestemt ikke umuligt.
Boomerang effekt
Kast den opad 30 ° op mod vejret for at få den til at vende tilbage til dig igen. Vi anbefaler at du øver dig et par gange hjemme i stuen eller på dit værelse inden du tager den med dig udenfor.
Få den til at flyve vandret
Kast den nedad 30 ° for at få den til at flyve vandret, hvilket er perfekt til et frem og tilbage -spil med flere deltagere.
Ryst for at stoppe
Hvis du ønsker at stoppe med at spille, skal du bare ryste din FlyPro for at slukke for den. Hold den sorte knap nede i ca. 1 sekund for at slukke helt for den.
FlyPro tilbyder dobbelt returret hvis kunden køber sin FlyPro d. 01.12.2021. For at opnå en returret kræver det at varen ikke er brugt. Som kunde har du ret til at tage din FlyPro ud af emballagen for at se på den. Så snart din FlyPro bliver taget i brug, mister du returretten. Det vil sige: du kan ikke længere få dine penge refunderet. Skulle der være problemer med din FlyPro ved modtagelse f.eks. en fejl fra vores side af. Har du fuld ret til en ombytning. For at vi kan sende dig en ny FlyPro - kræver det at du i god tid informere os om dette.
Din FlyPro skal først igennem vores teknikker før vi kan tilbyde dig en ombytning.
Sammen med din FlyPro følger der en QR-manual med i æsken som skannes via en smartphone/tablet.